21 Nisan 2012 Cumartesi

Ben Sizin Evin Nesiyim?


Bu gece programa telefonla bağlanan kadına sorar Okan ben sizin evin nesiyim?bayanların arkasındaki kirlent olabilirim dedi ama Telefondaki hanfendi siz mutlaka canlı birseyler olmalısınız diyerek çok guzel bir yanıtla karşılık verdi....
Evet bende düşündüm bir an evimdeki ne anlatabilirdi Okan Bayülgen'i ama inanın hicbisey gelmedi aklıma.....
düşündüm,düşündüm,düşündüm .....onun bana neyi animsattigiyla yola cikabilirdim.... Okan Bayülgen programlarini izlerken beynimin olağanin disinda seyleri düşündüğünü,farklı acılardan baktığımı
gördüm ve anladimki Okan Bayülgen düşüncelerime bir yol çiziyorsa kalpteki kanı beyne pompaliyor demektir o halde o bir "Aort damar " olabilir....
Evet ben neyim diye soran Sevgili Okan Bayülgen benim icin Aort Damarisin.......

5 yorum:

  1. Aort damarı ilk defa duyuyorum. ;)

    YanıtlaSil
  2. Şah şah şah dam dam dam ar ar ar diyesim geldi nedense... :D

    YanıtlaSil
  3. ne sacmalıyosun sen ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen saçmaladigini sandığınız yazılar çok şey anlatır anlayana.....

      Sil