1 Nisan 2012 Pazar

Bugün günlerden Sınav

Ben geldim merhaba ! Bugün biraz erken yazacağım çünkü dayanamıyorum sizinle bu günümü mutlaka paylasmaliyim.
11 yıl sonra üniversite sınavına girdim bugün....sadece yıllar geçmemiş neler değişmiş bir bilseniz duygular nasıl başka anlatamam..Her gördüğüm gencecik taptaze ,umutlarla dolu heyecanlı gözlere dua ettim...
Ben kendimden geçtim zaten hep gözüm onlarda ve onları heyecanla bekleyen anne ve babalarda...
Evet bir an düşündüm 11 yıl önce ne heyecanlarla ,ne umutlarla,ne karın ağrıları stres cabası.....Ya şimdi tek heyecanım kendini bu sınava bağlamış genclerin heyecaniydi.Onlara dualar ettim kimbilir belki 11 yıl onceden benim için aynı bu sekilde dua eden yürekler vardı sınıfımda tanımadığım bilmediğim onları şimdi anlıyorum ve duaları için milyonlarca teşekkür ediyorum...Evet dualar kabul oldu belki ama Sınavlar bitmedi bitmek bilmedi hayatın kendisi sınav değilmiydi zaten....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder