26 Nisan 2012 Perşembe

Hani Bazen ...........

Başlığını atamadığım bir konuya değineceğim ama nekadar anlatabileceğim bilmiyorum.

Uzunzamandir izlemediğim haberleri izledim ama izlemeseydim keske..!!!
4 yasinda küçücük bir yavru annesinin babası tarafından bıcaklanisini seyretti şaşkın ve acı dolu bakislarla sonrasindada gözlerinden boncuk boncuk akan yaslar....

Gözyaşlarım kursağımda seyrettim nasil yüklerler o küçücük yüreğe bu kocaman acıyı...Annesiz ve hapiste anne katili bir baba...şimdi ne denirki buna!bundan sonra nasil bir gelecek bekler acaba! hayır soru işareti koymak istemiyorum bu sorulara ..sonsuz ünlemler kullanmak istiyorum cevabını bildigim bu soruların ardina....

Nolur yavrular bu acıları yasamasın.Hiçbir suc ölümle cezalandirilamaz anlayışını benimseyen bireylerin yetişebilmesi icin öncelikle küçük yasta büyük acılar ve büyük sorumluluk yuklenmemeli bir cocuğa...Bu toplumsal sorunlar bir son bulmalı ve bunların mutlaka bir çözümü olmalı ki küçücük yavrularımız huzurlu ortamlarda yetişebilsin...

Artık bitsin bu cocuk ve kadın istismarı herturlu şiddet ....küçücük yüreklere yüklenmesin acı ve vahşet....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder