13 Mayıs 2012 Pazar

Bakmaya kiyamadim

Çok guzel gecen bir gunün gecesindeyim yorgun ama bu tatlı yorgunluk engel degil anlatacaklarima...

Sevgili babamla çıktığımız yayla gezimiz inanılmaz guzel gecti bu yılın ilk yayla turuydu çok guzel bir açılış oldu...Aylardır gormedigim güzelliklere yeniden merhaba dedik..Anlatmakla bitmeyecek öyle güzellikler var ki KARADENİZİMDE ....

Ve bir avuç mavisinin güzelliğine doyamadigim çiçek,nasılda guzel Durmuş o koskaca daglarin icinde pırlanta gibi parlak ama bir okadarda yapayalniz...Beni buyuleyende onun yanlizligiydi galiba güzelliğinden öte bir yalnızlık...Tıpkı yaban gulu gibi bakmaya kiyamazsin solacak diye korkarsın ..ben onlara kiyamadim bal oğlumada koparttirmadim....

Bu güzelliği haftaya görmek umuduyla ayrıldım yaban çiçeğimi daglara emanet bıraktım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder