27 Mart 2012 Salı

Gözyaşım


Güne güzel başlamıştım sevgiyle uyandım arkadaşıma gittim kahvaltiya...çok güzeldi hersey onlarda mutluydu bende oğlumda...Kalkıp başka bir arkadaşımıza gittik orda da güler yüzlü arkadaşımız karşıladı bizi kapisindan.Muhabbet edip gülerken arada cocuklarımızın miz mizliklari..Evet bir süre sonra sikilan araba hastası sevgili oğlum geldi kucağıma ve rafta gördüğü arkadaşımın itinayla sakladığı ölen oğlunun oyuncak arabasini istedi benden ısrarla ....güvendik ve verdik ama bir süre sonrada sinirlenip onu yere vuruşu ile beynimden vurulmusa dönen ben cocuklar gibi ağlamamak için gözyaşlarımı tuttum ama nasıl tuttuğumu bir ben bir de Allah bilir....Yaşamadığım bir acı ve Allah kimseye yaşatmasın çocuğuyla imtahan
etmesin... evladindan kalan o hatırayı yavrusunun oynadığı o oyuncağa benim oğlumun verdigi zarar beni inanılmaz üzmüştü..oğlum beni hiç böyle görmemişti ve çok üzüldü ..Neye uğradığımı şaşırdığım için onunla bir süre konuşamadım..Kendime geldikçe kendi hatam yüzünden onu suclamamam gerektiğini anladım ama ona herseyi anlattım kucuktur anlamaz demedim doğru yapıp yapmadığımdan emin olmamakla birlikte açık açık 3,5 yasında bir cocuğa neden üzüldüğümü açık açık anlattım...
İlk cocuk ve ilk defa anne olmanın zorluklariyla iyi kötü hayatı anlamaya çalışıyorum oğlumla ve sunu öğreniyorum sanki ben o doğduktan sonra büyümeye başlamış gibiyim.......

1 yorum:

  1. YAZILARINI BAZEN GÜLEREK BAZEN HÜZÜNLENEREK OKUYORUM.YAZMAYA DEVAM ET.SEVGİLER..CİHANGÜL BİBER

    YanıtlaSil